Eventos!

Youth United es un programa de deportes para Jóvenes de 10-29 años de edad. Los jóvenes y lideres de la Iglesia conexiones se reúnen todos los Domingos de 6pm-9pm. Durante este tiempo jugamos Basket Boll, Volley Boll y Futboll (soccer). El gimnasio esta localizado en la parte posterior de la First Baptist Church Kingsland. Para direcciones oprima el Link localizado debajo del mapa.

Hello everyone,

It is our desire to reach out into our community and help make a difference. It is our hearts’ desire to provide  healthy activities to our children and youth. Well Played is specifically designed for children ages 1-11. This is a clean & safe environment for them.

Well Played is also a proud sponsor of Youth United, a program ran by the leadership of Iglesia Conexiones specifically designed for youth/children ages 10-29. Youth United is a Sports Program which takes place in the gym at First Baptist Church in Kingsland, Texas, every Sunday from 6pm-9pm. The Gym entrance is located in the back of the church. These are 3 hours of pure fun and interaction with other youth in the local areas. The 3 hours are devided into 50 minute sessions (breaks in between) to allow the youth to play indoor basket ball, volley ball, & soccer ball. There is no charge or hidden fees.

La Iglesia Conexiones esta constantemente envuelto y conduciendo diferentes eventos por el alrededor de nuestra comunidad. Mantenganse al tanto. Estaremos poniendo eventos en esta pagina. Bendiciones a Todos!

Para Direciones Oprima Aqui